Турагенцій в нас дуже багато, всі вони різні,  і також по різному оформлюються самі тури. Неодноразо ми чули про ситуації, не зовсім хороші для туристів, коли після оплати, видачі документів туристів не поселяли в готель, не садили на рейс, не ….

Такі випадки спонукали нас написати статтю як правильно це має відбуватися:

  1. Туроператори здійснюють реалізацію туристичного продукту через Турагентів. Формою підтвердження повноважень Турагента є агентський договір. ⇒  Ви маєте право вимагати від Турагента пред’явлення Агентського договору для ознайомлення з метою підтвердження повноважень для бронювання туру.

     2. Відносини між Туроператором і Турагентом, згідно умов Агентського договору, не є монопольними. Турагент може одночасно представляти інтереси декількох туроператорів.

     3. Ще до замовлення туру, згідно Закону України «Про туризм», туроператором  (турагентом) замовнику повинна бути надана інформація про умови надання  туристичних послуг, вона має  доводитися у доступній, наочній формі, бути розбірливою, зрозумілою та містити відомості про: місце  надання  туристичних послуг; програму туристичного обслуговування, характеристику   транспортних засобів,  що здійснюють перевезення, зокрема їх вид і категорію; характеристику готелів та інших об’єктів, призначених для надання  послуг з тимчасового розміщення, у тому числі місце їх розташування,   категорію, строки і порядок оплати готельного обслуговування; види і способи забезпечення харчування під час туристичної подорожі; інформування  туриста про те, що туристична подорож не відбудеться через  недобір групи, не пізніше ніж за три дні до початку туристичної подорожі; ціну туристичних послуг.

       До  укладення   договору на   туристичне обслуговування споживачеві туристичного продукту надається інформація про:  ⇒основні  вимоги до оформлення в’їзних/виїзних документів (паспорт,  дозвіл (віза) на в’їзд/виїзд до країни тимчасового перебування);   ⇒ медичні  застереження  стосовно здійснення  туристичної подорожі;   туроператора  (турагента), його місцезнаходження; час та місце проміжних зупинок і транспортних сполучень та категорію   місця; види  і тематику  екскурсійного  обслуговування; ⇒стан  навколишнього природного середовища, санітарного та епідеміологічного благополуччя; назву, адресу та контактний  телефон представництв туроператора  або організації (організацій), уповноваженої туроператором  на прийняття скарг і претензій туристів, а також адреси і телефони дипломатичних установ України у країні (місці) тимчасового   перебування або місцевих служб; порядок  забезпечення  туроператором обов’язкового та/або добровільного   страхування туристів, розмір, порядок і умови виплати  страхового відшкодування, а також можливість та умови добровільного   страхування витрат, пов’язаних з розірванням договору на туристичне  обслуговування за ініціативою туриста,
страхування майна; розмір фінансового забезпечення туроператора (турагента) на  випадок його неплатоспроможності (банкрутства) та кредитну установу, яка надала таке забезпечення

4. Турагент зобов’язаний укласти з Вами Договір на туристичне обслуговування за формою встановленою Туроператором!!!  ⇒У кожного з туроператорів він дещо різний, але зміст однаковий. Крім того попередньо з його змістом і умовами Ви можете ознайомитися в туроператора на сайті. Підписавши договір Ви погоджуєтеся на ці умови.

        5. У різних країнах існують різні вимоги до терміну дії закордонного паспорта. ⇒Згідно умов Агентського договору Турагент ще до бронювання зобов’язаний перевірити у туриста документи, необхідні для здійснення туру, перевірити їх термін дії і тільки після цього здійснити бронювання туру.

        6. Переконайтеся, що для вас був заброньований тур Туроператора,вимагайте від Турагента надання № заброньованої заявки. Заповнивши на сайті Туроператора в розділі «Інформація – Перегляд заявок для туристів» форму з номером своєї заявки і номером свого паспорта і натиснувши кнопку «ПЕРЕВІРИТИ», Ви побачите інформацію по заброньованому Вами туру (тур підтверджений / не підтверджений, перелік заброньованих послуг, оплачений, частково оплачений).

       7. Фактом оплати є зарахування грошових коштів на рахунок Туроператора, Турагента.  Турагент зобов’язаний видати платіжний документ, що підтверджує внесення Вами коштів в оплату туру. Або Ви самостійно оплачуєте у відділенні банку чи іншим способом на рр турагента кошти і зберігаєте платіжний документ.  Далі ці грошові кошти підлягають перерахуванню Турагентом на рахунок Туроператора. ⇒На сайті оператора за деякий час Ви також можете перевірити стан оплати.

       8. Які документи ще треба отримати в Турагента. Разом з супровідними документами туру  (квитками, авіаквитками, ваучером на проживання, на трансфер, медичною страхівкою, описанням туру та інше) Турагент зобов’язаний видати Вам Пам’ятку по відпочинку, в якій вказані контакти приймаючого туроператора в країні перебування, телефони цілодобової гарячої лінії для туристів, контакти дипломатичної установи. Ознайомити з медичними застереження стосовно здійснення туристичної поїздки, у тому числі протипоказання через певні захворювання, особливості фізичного стану (фізичні недоліки) і вік туристів, а також умови безпеки туристів у країні (місці) тимчасового перебування;

    9. Коли все ОК, в дорогу! 

Деякі Турагенти з Вами 7/24 на зв’язку.., але це вже за їх побажанням та графіком їх роботи. Іноді туристи не задумуються, а коли тур агенту відпочивати, спати, обідати.

Автор статті: Руслан Шеремета

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *